utorak, 1. prosinca 2015.

Bušenje jezika je jako opasan trend




Kako Liječiti

 Prije nego odete na bušenja jezika trebate dobro razmisliti. Nećemo reći da je to nešto što u svakom slučaju trebate izbjeći, ali da trebate biti svjesni nekih opasnosti, to svakako.

Naime, nošenje ovakvog nakita može prouzrokovati brojne komplikacije, upozorava izvještaj objavljen u časopisu General Dentistry. Neke komplikacije su prilično bizarne, no piercing je nešto što svakako treba razmotriti sa oprezom. U članku se tako spominje slučaj žene kojoj je kraj piercinga narasla velika no bezbolna kvržica koju je žena nazivala svojim drugim jezikom. Iako je riječ o ekstremnom slučaju, svako bušenje jezika nosi sa sobom određene rizike.

Slabo sterilni, ili nesterilni instrumenti mogu, i to dosta često, prouzrokovati infekcije, pa čak i hepatitis, prilikom bušenja. Također, pri bušenju se može povrijediti krvna žila, a nošenje metalnog nakita u jeziku može oštetiti zube.

Bušenje može dovesti do raznih drugih problema. Ako baš morate probušiti jezik, savjetuju liječnici, važno je intenzivno održavati higijenu usne šupljine, kako ne bi došlo do infekcije. Mnogo je bolje nositi nakit s kraćom prečkom jer se ispod nje teže gomilaju ostaci hrane. Također, bolje je da vršak nakita bude od plastike nego od metala jer je to sigurnije za zube. Važno je i suzdržati se od dodirivanja piercinga jer se infekcija može proširiti prstima.


1 komentar:

  1. Ja sam boris stanovnik/državljanin Republike Rus. Imam 42 godine, poduzetnik/poslovni čovjek. Jednom sam imao poteškoća u financiranju svog projekta/posla, ako ne i svog dobrog prijatelja koji me je upoznao s gospodinom Pedro -om kako bih dobio zajam u vrijednosti od 250 000 USD od njegove tvrtke. Kad sam ih kontaktirao, trebalo mi je samo pet radnih dana kako bih obavio postupak zajma i prebačen na svoj račun. Čak i s lošom kreditnom poviješću, oni vam i dalje nude svoju uslugu. Oni također nude sve vrste zajmova poput poslovnih zajmova, kućnih zajmova, osobnih zajmova, zajmova za automobile. Ne znam kako im zahvaliti na onome što su učinili za mene, ali Bog će ih nagraditi prema njegovom bogatstvu u slavi. Ako vam je potrebna hitna financijska pomoć, kontaktirajte ih danas putem e -maila pedroloanss@gmail.com

    OdgovoriIzbriši